Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bender
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Czw 17:04, 12 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
WD-40? Ostatnio zrobili niezłą kampanię reklamową :] Do łańcucha nie polecam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kaniaes
SLX
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milcza Szkolna 8-)
|
Wysłany: Czw 17:19, 12 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
WD-40 jest fajne jak coś trzeba odkręcić, ale do smarowania jako zamiennik nie polecam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał
Alivio
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno - Podkarpacie
|
Wysłany: Czw 20:14, 12 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No ja właśnie też używam do smarowania łańcucha WD-40
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adams
Accera
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Crosno City
|
Wysłany: Czw 21:11, 12 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
To co polecicie do napędu?Niezbyt drogie ale dobre
|
|
Powrót do góry |
|
|
JuniorT
Alivio
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 21:24, 12 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
finish line WET.. bardzo dobry smar przedewszystkim do łańcucha do jazdy w trudnych warunkach gdzie jest bardzo dużo błota
|
|
Powrót do góry |
|
|
KaJeTaN
XTR
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Targowiska
|
Wysłany: Czw 21:25, 12 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Wyjales mi to z ust......
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adams
Accera
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Crosno City
|
Wysłany: Czw 21:27, 12 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
A do jazdy nie po bardzo trudnych warunkach i nie po błocie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zbiq
Administrator
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Czw 21:39, 12 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ale to nie ma znaczenia, finish zielony jest dobry na wszystko, chyba najlepszy z finishow. ja tym zawsze smaruje, bez znaczenia czy jest mokro czy sucho.
|
|
Powrót do góry |
|
|
JuniorT
Alivio
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 21:45, 12 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
dokładnie tak jak powiedział Zbiq
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adams
Accera
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Crosno City
|
Wysłany: Czw 21:50, 12 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
A ile kosztuje za jaką pojemność i czy ta pojemność na długo starcza?
|
|
Powrót do góry |
|
|
JuniorT
Alivio
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 21:58, 12 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
60ml ok 15-20 zł . Ja mam go juz z 4 miesiace ale już go prawie nie ma.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adams
Accera
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Crosno City
|
Wysłany: Czw 22:06, 12 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
A co smarujesz i na ile smarowań Ci wystarczy?Smarujesz obficie,czy tylko powierzchownie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
JuniorT
Alivio
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 22:08, 12 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
powierzchniowo nie wiem na ile smarowan przeciez nie licze nadmiar scieram sciereczką ..
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaniaes
SLX
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milcza Szkolna 8-)
|
Wysłany: Czw 22:12, 12 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Próbował ktoś wynalazku do smarowania łańcuchów w motocyklach klasy Enduro?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nergal
Altus
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Pią 13:56, 13 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ja używam smaru motorexu. 29 zł za 100 ml ale jest dość gęsty. Jak na razie jestem bardzo zadowolony. Jest to smar do warunków suchych , ale z tego co mówił Rod nie boi się też wody. Wcześniej miałem czerwonego finish lina - szajs :/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bolek
Deore
Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RYMANÓW
|
Wysłany: Pią 14:34, 13 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
NIE ODDAM ROWERU W OBCE RECE co moge sam robie... kupuje takie czesci o ktroych trwalosc nie ma sie co martwic, takze zwyczajnie nic poza napedem sie nie psuje heh tak wlasnie... lubie jak blyszczy, wtedy cieszy moje oczy i pociesza opustoszaly portfel:(
finish line?? wg mnie bajerka, elegancki na suche warunki do pancerzy jak znalazl:) odpycha kurz i inne wytwory swiata, lanuch jest tylko lekko tlusty. Jak dla mnie pełna kultura:) na wode jest w koncu zielony finnish line:) <wystarczy zaznajomic sie ulotka P> a jak nie przypasi to pedros, wtedy nie ma sie do czego przycepic:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
XT
Moderator
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: crossno
|
Wysłany: Sob 20:57, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Na smarze nie warto oszczędzać - bo wtedy szybciej trzeba będzie inwestować w napęd; łańcuch, kaseta ...
Kiedyś używałem Finisch Lina na suche warunki, a wg. potrzeby na mokre ... ale miałem przygodę, która mnie tego oduczyła - w upalne lato robiliśmy długą trasę w Beskidzie i zdażyło się kilkakrotnie przejeżdzać przez spore strumyki / rzekę, w pewnej chwili mój łańcuch zaczął strasznie skrzypieć, że jazda straciła swój urok. Na szczęście w mijanej wiosce gospodarz poratował mnie WD-40. Od tej pory w dłuższą trasę zawsze zabieram smar - F.L.Wet.
Pewną metodą na różne warunki jest posiadanie dwóch łańcuchów posmarowanych różnymi smarami.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bolek
Deore
Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RYMANÓW
|
Wysłany: Nie 12:40, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
albo lepiej i chyba latwiej miec 2 samry dry & wet
|
|
Powrót do góry |
|
|
|